Nailart-Addict(ions)
twinpost

Valentine twinpost

Ja daar istie dan! Onze allereerste twinpost. En oh oh wat waren Mariëlle en ik benieuwd naar elkaars nagels. Maar netjes zoals het hoort, hebben we netjes gewacht totdat onze nageltjes klaar waren.

Yes there it is then! Our first twin post. And oh what were Mariëlle and am curious about each other's nails. But neat as it should, we waited until our nails neatly finished.

Ons thema is voor deze eerste twinpost; 'valentijn'. Het was echt hilarisch ons twinpost heen en weer gemail en via twitter dm'en. Het is voor ons beiden nieuw dus moeten we even aan het idee wennen. Maar leuk is het wél.

Our theme for this first twin post, “valentine”. It was really hilarious our twin post was emailed to and fro and via twitter true dm. It is new for both of us so we have to get used to the idea. But fun is.

Mariëlle heeft een hele mooie french met hartjes en stipjes gemaakt. Kijk maar snel mee naar haar creatie.

Marielle has made a beautiful french with hearts and dots. Look quickly to her creation.

Valentine twinpost nailart by Marielle

Valentine twinpost nailart by Marielle

Marielle, ik vind jouw Valentijn nagels echt super goed gelukt. Ik kijk nu al uit naar onze volgende twinpost.😉

Marielle, I find your Valentine nails really super successful. I look forward to our next twin post.😉

Mariëlle:

Ik koos ervoor om Applause Applause over mijn gehele nagels te lakken en de glitterkant van deze Colour3 lak als french manicure te gebruiken. Hier zie je op het eerste gezicht niet veel van maar met het juiste lichtinval dan je het schitteren. Met onze verplichte tool (dottingtool) heb ik witte hartjes gemaakt met daarin weer een kleiner hartje in dezelfde kleur als mijn basislak. Verder heb ik het nog afgemaakt met stipjes onder mijn french manicure en een heel klein wit hartje in de uiterste hoek van mijn nagels. Mijn volledige how to zien jullie morgen verschijnen.

I chose to Applause Applause over my nails and created with the glitter side of this Colour3 lacquer a french manicure. Here you see at first glance not much but with the right light then you'll see it shine. With our mandatory tool (dottingtool) I have white hearts made ​​containing another smaller heart in the same color as my base coat. Furthermore I still finished with dots under my french manicure and a small white heart in the farthest corner of my nails. My full how to will appear tomorrow on my blog.

Mijn versie / My version

De afspraak was Applause – Applause van de Circus, Circus LE van Essence en een dottingtool. Poeh ik sloeg behoorlijk aan het twijfelen, wat zal ik nou doen, en wat zou Mariëlle hebben? Duizenden ideeën schoten door mijn hoofd. En ook drie belanden er op een nagelwiel. Uiteindelijk maakte ik deze met Applause, Applause als basis en Essie de gradient. Omdat we allebei gek zijn op glitters, heb ik natuurlijk ook de glitterlak van Applause Applause gebruikt. Met onze verplichte tool heb ik de stipjes en hartjes gemaakt. Morgen deel ik alle foto's van deze valentijn nailart met jullie.😉

 

The agreement was Applause – Applause from the Circus, Circus LE of Essence and a dottingtool. Pooh I hit quite doubting, what shall I do now, and what would have Mariëlle made? Thousands of ideas raced through my head. And also three ended up on a nail wheel. Eventually I made it with Applause, Applause as base and Essie the gradient. Because we're both crazy about glitters, I also used the glitter of Applause Applause. With our mandatory tool I made ​​the dots and hearts. Tomorrow I will share all the pictures of this valentine nail art with you.

Wat vind jij van onze twinpost? Lijken we een beetje op een tweeling met onze nagels? Of hebben we de plank volledig misgeslagen?

What do you think of our twin post? Do we seem a bit like a twin with our nails? Whether we have the shelf completely bad development?

Willen jullie Mariëlle artikel lezen? Lees vooral ook even het twin post artikel van Mariëlle.

Would you like to read Mariëlle's article? Read above all here the twin post article Mariëlle.

We hebben alvast het nieuwe thema gekozen, en dat wordt Pasen. Ik kijk er nu al naar uit.

We already have chosen the new twinpost theme, the next twinpost will be an early easter nail art. I'm already looking forward to it.

signature

 

This entry was published on 13 February 2013 at 06:00. It’s filed under Essence, limited edition, Nailart, red, valentine and tagged , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

10 thoughts on “Valentine twinpost

  1. Ze zijn beiden erg mooie geworden! Grappig dat jullie nail arts toch zo verschillend zijn!

  2. Pingback: Nail Trend | Pink Ombre Glittered Nails Tutorial | AhDaLin : Meanie @ Work

  3. I like your VD mani:)

  4. Pingback: Twin-Post Valentijn - NailpolishHeaven

  5. Wauw! Wat een super leuk idee! En ik vind ze ook super goed gelukt! Ik vind ze leeeeeeeeuk:)

    Een vraagje, hoe heb je die letters van je logo gemaakt?
    Xx

  6. Een tweeling niet. Maar ach thema Valentijn is ook niet zo heel moeilijk, roept altijd wel een art met een hartje op. Vind die van jou superleuk, simpel maar grootse uitwerking.

Comments are closed.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.